spanien

ska berätta lite om spanien nu hade jag tänkt. förra söndagen gick vi upp halv tre på natten för att åka med planet klockan 7 fatta trött jag var! när vi kom fram till barcelona så var det jätte varmt och soligt ute då fick vi åka taxi i en timme till hotellet och sen gick vi ner till stranden och sen så har vi solat och badat nästan alla dagar. i onsdags kom lucas jenny och serge, det var det som var överraskningen till mamma. snacka om chockad hon blev när dom kom gåendes på stranden och jag visste allt :L sen på torsdag tog vi bussen in till Barcelona men kan man ha mer otur än va vi hade? ALLA exakt alla affärer var stängda för det var nån speciell helgdag i spanien. hur många gånger om året är det Barcelona inte har öppat kanske 5 gånger och då ska den dan när vi åker dit vara en av dom ;o jag som hade tänkt att shoppa dö mycket... sen så solade vi fredag lördag och halva söndagen också sen bar det av hemåt :) riktigt lyckad semester, fast det var lite tråkigt i den byn vi bodde i för det var typ bara pensioner som var där -.- ;)
stranden i Tossa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0